@Kamilss

Powiem tak, dopóki nie wstawiłem chłodnicy o parametrach oryginału to wiecznie były problemy. Wentylator działał tak długo, że aż na aku robiło się 12V po wyłączeniu. Zakładałem wątek o tych chłodnicach. Ma być (z klimą) co najmniej 3,5cm głębokości. Chłodnice o głębokości 2cm i mniej nie są do tego auta. Miedziane oryginały są niedostępne. Zamienniki są jakości fatalnej/tragicznej. Najlepiej zrobić na zamówienie. Dodam, że mam klimę i tak naprawdę dopiero wtedy zaczynają się wzrosty temperatury.
U Ciebie może być oczywiście jeszcze inny problem, ale weź to pod uwagę.
Wentylator powinien pracować pojedyncze minuty po wyłączeniu, nawet jak się sam włączy inaczej wydrenuje Ci akumulator w ciepłe dni.

najwyżej pojedyncze minuty nie, absolutnie nie kamień, pseudo chłodnica-zamiennik, silnik wiatraka - zużyte szczotki, przekaźnik, czujnik temperatury wiatraka (ten z deski rozdzielczej to co innego), termostat, zawory (działa Ci katalizator?) i zapłon (to raczej byś widział na desce jako wysoka temperatura) , za małe napięcie na silniku wiatraka (mała wydajność) lub w instalacji, wlany koncentrat chłodniczy nierozcieńczony zamiast płynu. Obstawiam jednak, że u Ciebie kamień + wyrób chłodnicopodobny, to właśnie daje takie objawy jakie opisałeś.